دانلود Triglav 1.1.170 - بازی نقش آفرینی جالب و پرطرفدار "ترایگلاو" اندروید + مود

منوی بالا
اطلاعیه سایت،درخواستی ها، تولبار
دانلود Triglav 1.1.170 - بازی نقش آفرینی جالب و پرطرفدار

دانلود Triglav 1.1.170 - بازی نقش آفرینی جالب و پرطرفدار "ترایگلاو" اندروید + مود

 

Triglav – ترایگلاو یک بازی نقش آفرینی فوق العاده زیبا و محبوب از استودیوی بازیسازی SmokymonkeyS برای تبلت و گوشی های اندروید است. ابتدا توضیحات کلی توسعه دهنده در مورد بازی اش را عینا بیان می کنیم: “برج Triglav متشکل از +50 طبقه است! باید تمام تلاش تان را به کار بگیرید تا بتوانید درب های هر طبقه را باز کنید و در نهایت شاهزاده خانوم اسیر شده در یکی از طبقات بالا را نجات دهید!” بله … در بازی Triglav شما در نقش کارکتر اصلی با در دست گرفتن سلاح های مختلف وارد یک سیاه چال پیکسلی می شوید که قرار است در ان طیف گسترده ای از دشمنان را از بین ببرید و سپس شاهزاده خانم را نجات دهید. امکان انتخاب شخصیت اصلی از میان سه کلاس مختلف فراهم است، از میان سه کلاس SwordMaster، AxeMaster یا DaggerMaster یکی را انتخاب کنید و یک ماجراجویی تمام عیار را آغاز کنید. اگر به دنبال یک بازی نقش آفرینی فوق العاده با داستان و گیم پلی خاص اید بدون شک Triglav نظرتان را جلب میکند و ارزش امتحان کردن را دارد .

 




ادامه مطلب
دانلود World Beast War 1.046 - بازی شبیه سازی

دانلود World Beast War 1.046 - بازی شبیه سازی

 


World Beast War – جنگ جهانی هیولا یک بازی RPG – شبیه سازی از استودیوی بازیسازی Clegames Inc برای اندروید می باشد. در این بازی شما باید هیولاهای خود را ساخته، انها را باهم ادغام کنید و تکامل دهید تا با استفاده از آنها به زمین حمله کنید و با نابودی دشمنان زمینی، زمین را دوباره برای خود بازگردانید. جانوران شما خشم و نبرد را در سراسر صفحه نمایشگر شما به نمایش خواهند گذاشت که در بین آنها هیولاهای معروف و کلاسیک مانند کینگ کنگ و گودزیلا را می توانید مشاهده کنید. حیوانات مشابه را با هم ترکیب کنید تا با ساخت هیولای قدرتمندتر و با کشیدنشان به سمت جایگاه، آنها را به مبارزه با زمینی ها بفرستید. حیوانات ادغام شده دارای قدرت و دفاع بسیار بیشتری خواهند بود که در قسمت ارتقاء قادر خواهید بود تا این قابلیت را برای هرکدام افزایش دهید. با داشتن قابلیت مبارزه خودکار به هیولاهای خود اجازه دهید تا حتی هنگامی که شما از نبرد دور هستید به مبارزه بپردازند و به صورت خودکار با هم ادغام شوند. گرافیک پیکسلی یک فضای یکپارچه با گیم پلی جدید و مکانیسم کلیکی ساخته است تا به بهترین نحو ممکن از آن لذت ببرید.




ادامه مطلب
صفحه قبل 1 صفحه بعد
تعداد صفحات سایت : 1 صفحه
    اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اندروید نود و آدرس android90ir.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





  • رز اسکین

  • قالب تک