دانلود A 1945 Classic Arcade 3.68 - بازی ماجراجویی کلاسیک "نبرد هواپیما" اندروید + مود

منوی بالا
اطلاعیه سایت،درخواستی ها، تولبار
دانلود A 1945 Classic Arcade 3.68 - بازی ماجراجویی کلاسیک

دانلود A 1945 Classic Arcade 3.68 - بازی ماجراجویی کلاسیک "نبرد هواپیما" اندروید + مود

 


A 1945 Classic Arcade یک بازی اکشن و کلاسیک در سبک بازی های ماجراجویی از استودیوی بازیسازی ONESOFT برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است . در این بازی شما به همراه ناوگان هوایی خود در حال گشت و گذار در آسمان هستید که ناگهان توسط موشک و هواپیما های غول پیکر به شما حمله شده و ناوگان شما نابود می شود. حال شما که بازمانده این حادثه هستید باید از صفر شروع کرده و با حمله به مناطق تحت پوشش دشمن نسبت به نابودی هواپیماهای آنها و گرفتن انتقام همرزمان خود اقدام نمایید. اگر از طرفداران بازی های ماجراجویی هستید و به این بازی علاقه مند شده اید همین حالا آن را دانلود کرده و پس از تجربه اش، نظر خود را در مورد آن با ما در میان بگذارید.




ادامه مطلب
دانلود Triglav 1.1.170 - بازی نقش آفرینی جالب و پرطرفدار

دانلود Triglav 1.1.170 - بازی نقش آفرینی جالب و پرطرفدار "ترایگلاو" اندروید + مود

 

Triglav – ترایگلاو یک بازی نقش آفرینی فوق العاده زیبا و محبوب از استودیوی بازیسازی SmokymonkeyS برای تبلت و گوشی های اندروید است. ابتدا توضیحات کلی توسعه دهنده در مورد بازی اش را عینا بیان می کنیم: “برج Triglav متشکل از +50 طبقه است! باید تمام تلاش تان را به کار بگیرید تا بتوانید درب های هر طبقه را باز کنید و در نهایت شاهزاده خانوم اسیر شده در یکی از طبقات بالا را نجات دهید!” بله … در بازی Triglav شما در نقش کارکتر اصلی با در دست گرفتن سلاح های مختلف وارد یک سیاه چال پیکسلی می شوید که قرار است در ان طیف گسترده ای از دشمنان را از بین ببرید و سپس شاهزاده خانم را نجات دهید. امکان انتخاب شخصیت اصلی از میان سه کلاس مختلف فراهم است، از میان سه کلاس SwordMaster، AxeMaster یا DaggerMaster یکی را انتخاب کنید و یک ماجراجویی تمام عیار را آغاز کنید. اگر به دنبال یک بازی نقش آفرینی فوق العاده با داستان و گیم پلی خاص اید بدون شک Triglav نظرتان را جلب میکند و ارزش امتحان کردن را دارد .

 




ادامه مطلب
دانلود Troll Face Quest Video Games 1.7.0 - بازی پازل جالب و محبوب

دانلود Troll Face Quest Video Games 1.7.0 - بازی پازل جالب و محبوب "صورت مسخره و کاراکترها بازی ها ر

 

Troll Face Quest Video Games – صورت مسخره و کاراکترها بازی ها رایانه ای بازی سرگرم کننده، محبوب و جالب در سبک بازیهای پازل و فکری از استودیوی Spil Games برای اندروید است. در بازی Troll Face Quest Video Games شما به سفری هیجان انگیز می روید که در آن باید انواع و اقسام معماها که بعضی از آن ها غیر قابل حل به نظر می رسند، را حل کنید و معروف ترین کاراکترهای تاریخ بازی های رایانه ای را به مسخره بگیرید! همه شخصیت های معروف بازی های رایانه ای اینجا حضور دارند ؛ نامشان را نمی آوریم تا از مسخره شدن شان خجالت نکشند! این جا قرار است تمام کاراکترهای معروف بازی های حادثه ای اول شخص، بوکسورها، نینجاها، اورک های ترسناک، کاراکترهای بازی های پازلی و حتی کاراکترهای بی گناهی که در بازی های رایانه ای موش آزمایشگاهی می شوند را به مسخره بگیریم! جالب است نه؟! بیش از 30 مرحله مختلف در بازی Troll Face Quest Video Games انتظار شما را می کشند، فرقی ندارد دوستدار چه نوع سبکی از بازیها هستید، این بازی با طراحی و ساخت فوق العاده اش نظرتان را جلب میکند و ارزش امتحان کردن را دارد!

 




ادامه مطلب
دانلود ARK: Survival Evolved 1.1.13 - بازی خارق العاده

دانلود ARK: Survival Evolved 1.1.13 - بازی خارق العاده "بقا در جزیره" اندروید + مود + دیتا

 

 

ARK: Survival Evolved بازی جدید، فوق العاده زیبا و کم نظیر در سبک بازیهای اکشن – ماجراجویی – بقا از Studio Wildcard برای اندروید است. همانطور که شاید خود نیز بدانید، بازی دایناسور محور و چند نفره Ark: Survival Evolved در ابتدا برای پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی، مک در دسترس عموم قرار گرفت و امکان رام کردن بیش از 80 دایناسور مختلف را برای بازیکنان فراهم ساخت! اکنون شاهد عرضه نسخه اندرویدی این بازی فوق العاده زیبا در گوگل پلی هستیم، همانند نسخه دیگر پلتفرمها، در نسخه اندرویدی بازی ARK: Survival Evolved نیز امکان کشف طرح های ویژه‌، گشت و گذار در دنیای وسیع بازی، استفاده از هر وسیله‌ پیش رو، امکان ساخت اسلحه ها، لباس ها و دیگر اقلام و همچنین امکان ساخت پناهگاه‌ها، روستاها و حتی شهرهای بزرگ وجود دارد! هدف کلی بقای شماست، در یک دنیای بی نظیر برای ماه ها به گوشی میخکوب شوید و یکی از زیباترین بازیهای سبک بقا را تجربه کنید!




ادامه مطلب
صفحه قبل 1 صفحه بعد
تعداد صفحات سایت : 1 صفحه
    اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اندروید نود و آدرس android90ir.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





  • رز اسکین

  • قالب تک