دانلود Modern Combat 5 eSports FPS 3.6.0h - بازی مدرن کامبت 5 اندروید + مود

منوی بالا
اطلاعیه سایت،درخواستی ها، تولبار
دانلود Modern Combat 5 eSports FPS 3.6.0h - بازی مدرن کامبت 5 اندروید + مود

دانلود Modern Combat 5 eSports FPS 3.6.0h - بازی مدرن کامبت 5 اندروید + مود

 

Modern Combat 5 eSports FPS نسخه 5 از بازی محبوب و فوق العاده زیبای اکشن با اسم “مدرن کامبت” از استودیوی گیملافت برای دستگاه های اندروید است، گیم لافت نسخه ی پنجم بازی فوق العاده مهیج و کم نظیر مدرن کامبت خود را در گوگل پلی برای دستگاه های اندرویدی عرضه نموده تا بار دیگر کاربران دوستدار بازی های اکشن و تفنگی را به وجد آورده و باز هم مثل همیشه گرافیکی ترین و لذت بخش ترین بازی اکشن اول شخص را در اندرویدفون شما به ارمغان بیاورد! داستان بازی Modern Combat 5: Blackout نیز حول نسخه های 3 و 4 بازی می چرخد به گونه ای که ایالات متحده ی امریکا زیر حمله ی تروریست هاست و رهبر این گروه تروریستی را یکی از سربازان سابق ایالات متحده که تصمیم گرفته به کشور خود خیانت کند و با حمله و کشتار این جرم و فساد را در این کشور از بین ببرد، بر عهده گرفته است. شما در نقش یک سرباز آمریکایی ایفای نقش می کنید و ماموریت شما مبارزه با تروریست هاست !در بازی شما قادر خواهید بود به هدایت وسایل نقلیه بپردازید و یا کنترل هواپیماهای بدون سرنشین را برعهده بگیرید و هیجان را احساس کنید! شما می توانید از انواع سلاح های نیمه اتوماتیک ، دستی ، شاتگان و نارنجک ها بهره ببرید و با کمک آن ها دشمنان را سر به نیست کنید.




ادامه مطلب
دانلود PES 2019 PRO EVOLUTION SOCCER 3.0.0 - بازی فوتبال پی اس 2019 اندروید + دیتا

دانلود PES 2019 PRO EVOLUTION SOCCER 3.0.0 - بازی فوتبال پی اس 2019 اندروید + دیتا

 

PES 2019 PRO EVOLUTION SOCCERنسخه 2019 از بازی خارق العاده و بی نظیر فوتبال پی اس (PES) از استودیوی KONAMI برای دستگاه های اندرویدی است . پس از عرضه بازی پی اس 2018 شاهد عرضه نسخه 2019 این بازی در سایت کونامی بودیم که قصد دارد مثل همیشه فوتبال دوستان را به وجد بیاورد ؛ در این بازی همانند نسخه 2018 شما می توانید تیم مورد علاقه خود از باشگاه های مختلف را انتخاب کنید و تجربه یکی از زیباترین و فوق العاده ترین بازیهای ورزشی فوتبال را در دیوایس اندرویدیتان به ارمغان بیاورید. چند سالی بود که فیفا در دستگاه های اندرویدی جولان می داد، نوبت به پی اس رسیده که دیدیم نسخه 2018 با طراحی و ساخت فوق العاده اش نظر کاربران را به سمت خودش جلب کرد و فیفا را تا حدودی پس زد، ببینید نسخه 2019 چه هدف هایی در سر دارد؟! اگر از علاقه مندان به بازی های ورزشی و خصوصا فوتبال اندروید هستید بدون توجه به توضیحات و سریعا سراغ دانلود بازی PES 2019 PRO EVOLUTION SOCCER بروید چرا که قرار است بهترین بازی فوتبال اندرویدی را تجربه کنید.




ادامه مطلب
دانلود Clash of Clans 11.185.13 - آپدیت بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید !

دانلود Clash of Clans 11.185.13 - آپدیت بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید !

 

Clash of Clans – کلش آو کلنز بازی محبوب و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز 4.6 از 5.0 و بیش از 500 میلیون دانلود از پلی استور (گوگل پلی – مارکت اندروید) از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر غالب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید. در بازی فوق، اگر از پایه ساختمان های خود را اصولی بچینید و دیوار ها را درست تعبیه کنید، بدون شک دشمن رو ناکام خواهید گذاشت و البته در حمله هم همین طور است، برنده یا بازنده بودن شما در یک نبرد تماما به فکر استراتژیک در حمله شما بستگی دارد. بازی به صورت کاملا آنلاین صورت می پذیرد و اگر شما را به خودش وابسته نکند و به گونه ای معتاد ان نشوید، شانس اورده اید! شما در بازی با انواع دهکده ها روبرو هستید و با دیگر کاربران جهان به رقابت می پردازید و تجربه ی اعتیادآورترین و مهیج ترین بازی استراتژیک را در اندرویدفون خود به ارمغان خواهید آورد!




ادامه مطلب
دانلود Asphalt 9: Legends - 2019's Action Car Racing Game 1.2.3a - بازی اتومبیلرانی خارق العاده

دانلود Asphalt 9: Legends - 2019's Action Car Racing Game 1.2.3a - بازی اتومبیلرانی خارق العاده

Asphalt 9: Legends – آسفالت 9: اسطوره ها جدیدترین بازی کمپانی بازیسازی معروف و پرآوازه گیملافت (Gameloft) برای اندروید است که دقایقی پیش به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شد  بازی Asphalt 9: Legends با بهبودهای چشمگیری نسبت به Asphalt 8: Airborne آمده است تا شما را به اسطوره رانندگی ماشین های معروف دنیا تبدیل کند! طیف گسترده ای از ماشین های رویایی از برندهای مشهوری چون Ferrari، Porsche، Lamborghini و W Motors در بازی آسفالت 9 حضور دارند که قادرید با سوار شدن بر انها در مکان های منحصر به فرد از سراسر جهان به مسابقات ماشین سواری مشغول شوید! قرار است با نصب Asphalt 9: Legends برروی اندرویدی تان یک بازی کنسولی خارق العاده را تجربه کنید ؛ طراحی واقعی ماشین ها، جزئیات زیاد مکان ها و ساخت فوق العاده اش بهترین بازی ریسینگ را برایتان به ارمغان می اورد! اگر از علاقه مندان به بازیهای ماشین سواری هستید بدون شک Asphalt 9: Legends با طراحی، ساخت و گیم پلی بی نظیرش شما را شگفت زده میکند!




ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
تعداد صفحات سایت : 2 صفحه
    اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اندروید نود و آدرس android90ir.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





  • رز اسکین

  • قالب تک