A0: 

دانلود Mobile Legends: Bang Bang 1.3.37.349.2 - بازی اکشن پرطرفدار و فوق العاده اسطوره های نبرد اندر

منوی بالا
اطلاعیه سایت،درخواستی ها، تولبار
دانلود Mobile Legends: Bang Bang 1.3.37.349.2 - بازی اکشن پرطرفدار و فوق العاده اسطوره های نبرد اندر

دانلود Mobile Legends: Bang Bang 1.3.37.349.2 - بازی اکشن پرطرفدار و فوق العاده اسطوره های نبرد اندر

 

Mobile Legends: Bang Bang – موبایل لجند (اسطوره نبرد – بنگ بنگ) یک بازی اکشن – نقش آفرینی فوق العاده از Moonton برای اندروید است. با نصب Mobile Legends: Bang Bang برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی نقش محور فوق العاده زیبا با نبردهای پنج به پنج و امکان بازی آنلاین را تجربه کنید! قهرمانان مورد علاقه خود را انتخاب کنید و قدم در نبردی نابرابر بگذارید! نبردها در بازی Mobile Legends: Bang Bang بیشتر از 10 دقیقه به طول نمی انجامند و انتخاب حریف مناسب برای شما نیز تنها 10 ثانیه زمان می برد! Mobile Legends: Bang Bang از لحاظ محیط و ساز و کارهای نبرد همپای بازی های نقش محور در پی سی و کنسول های بازی است و آن را به همه شما دوستداران بازیهای نقش آفرینی و دوتا پیشنهاد می دهیم! با یک لمس انگشت دمار از روزگار حریفان تان در آورید و ثابت کنید که قدرتمندترین گروه قهرمانان را دارید ؛ گوشی شما تشنه مبارزه است!




ادامه مطلب
دانلود Star Chef 2.25 - بازی آشپزی و مدیریت رستوران اندروید + مود

دانلود Star Chef 2.25 - بازی آشپزی و مدیریت رستوران اندروید + مود

 


Star Chef: Cooking & Restaurant Game بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای آشپزی و مدیریت رستوران از استودیوی 99Games برای اندروید است. پس از نصب بازی Star Chef برروی دستگاه اندرویدی تان ؛ کارتان را به عنوان یک آشپز مبتدی شروع کنید و با پخت انواع و اقسام غذاها از کشورهای مختلف دنیا تبدیل به یک آشپز حرفه ای شوید! رستوران باکلاس خود را در قلب شهر بسازید، مدیریت گروهی از آشپزهای خبره و آشپزخانه ای با وسایل حرفه ای پخت و پز را بر عهده بگیرید و سعی کنید با دادن بهترین سرویس ستاره های رستوران تان را نگه دارید! اگر همیشه آرزوی آن را داشتید که تبدیل به یک سر آشپز حرفه ای شوید و رستوران خودتان را اداره کنید با این بازی میتوانید به آرزویتان برسید! دکور رستوران تان را به زیباترین شکل ممکن تغییر دهید به طوری که رستوران تان شایسته داشتن 5 ستاره باشد! اگر از علاقه مندان و طرفداران بازیهای آشپزی هستید همین امروز با نصب Star Chef: Cooking & Restaurant Game قدم به دنیای اعجاب انگیز غذاها بگذارید و رویای تبدیل شدن تان را به یک سرآشپز واقعی جامه عمل بپوشانید!




ادامه مطلب
دانلود Basketball Battle 2.1.12 - بازی بسکتبال دو نفره پرطرفدار اندروید + مود

دانلود Basketball Battle 2.1.12 - بازی بسکتبال دو نفره پرطرفدار اندروید + مود

 


Basketball Battle – جدال بسکتبالیست ها بازی جالب، محبوب و بسیار زیبا در سبک بازیهای ورزشی از استودیوی بازیسازی DoubleTap Software برای دستگاه هااندروید است . همانطور که از عنوان پست نیز مشخص است، با نصب Basketball Battle برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان، یک بازی تفننی – ورزشی جالب با حضور دو بسکتبالیست و امکان بازی دو نفره با هر کسی را به ارمغان خواهید آورد! کنترل و هدایت بسکتبالیست در بازی Basketball Battle بر عهده شماست، کنترلرهای لمسی ساده و قابل قبول به شما امکان حرکت و پرتاب آسان را می دهند! امکان انجام انواع حرکات مثل حرکت به عقب و یا پرتاب توپ یا انداختن توپ با یک دست از فاصله نزدیک در حلقه وجود دارد! همانند بسکتبال واقعی می توانید، راه حریف را سد کنید و مانع از پرتاب توسط او شوید! اگر از علاقه مندان به بازیهای کوچک و جالب در سبک ورزشی و بسکتبال هستید بدون شک Basketball Battle با طراحی و ساخت فوق العاده اش نظرتان را جلب میکند.




ادامه مطلب
دانلود World Beast War 1.046 - بازی شبیه سازی

دانلود World Beast War 1.046 - بازی شبیه سازی

 


World Beast War – جنگ جهانی هیولا یک بازی RPG – شبیه سازی از استودیوی بازیسازی Clegames Inc برای اندروید می باشد. در این بازی شما باید هیولاهای خود را ساخته، انها را باهم ادغام کنید و تکامل دهید تا با استفاده از آنها به زمین حمله کنید و با نابودی دشمنان زمینی، زمین را دوباره برای خود بازگردانید. جانوران شما خشم و نبرد را در سراسر صفحه نمایشگر شما به نمایش خواهند گذاشت که در بین آنها هیولاهای معروف و کلاسیک مانند کینگ کنگ و گودزیلا را می توانید مشاهده کنید. حیوانات مشابه را با هم ترکیب کنید تا با ساخت هیولای قدرتمندتر و با کشیدنشان به سمت جایگاه، آنها را به مبارزه با زمینی ها بفرستید. حیوانات ادغام شده دارای قدرت و دفاع بسیار بیشتری خواهند بود که در قسمت ارتقاء قادر خواهید بود تا این قابلیت را برای هرکدام افزایش دهید. با داشتن قابلیت مبارزه خودکار به هیولاهای خود اجازه دهید تا حتی هنگامی که شما از نبرد دور هستید به مبارزه بپردازند و به صورت خودکار با هم ادغام شوند. گرافیک پیکسلی یک فضای یکپارچه با گیم پلی جدید و مکانیسم کلیکی ساخته است تا به بهترین نحو ممکن از آن لذت ببرید.




ادامه مطلب
دانلود Baseball 9 1.2.1 - بازی ورزشی محبوب

دانلود Baseball 9 1.2.1 - بازی ورزشی محبوب

 


Baseball 9 – بیسبال 9 یک بازی سرگرم کننده و عالی در سبک بازی های ورزشی از استودیوی بازیسازی playus soft برای تبلت و گوشی اندروید است. در این بازی شما در نقش یک مدیر باشگاه بیسبال قرار خواهید گرفت که وظیفه ی رسیدگی به باشگاه و بازیکنان به عهده شما خواهد بود. در ابتدا، بازی برای آنهایی که با این رشته ی ورزشی آشنا نبوده اند و یا کسانی که به تازگی میخواهند این بازی را یاد بگیرند راهنمایی ها و تمریناتی قرار داده است تا با پشت سر گذاشتن آن برای بازی های اصلی آماده شوید. پس از اتمام تمرینات خود به صفحه ی اصلی بازی می روید و در آنجا قادر خواهید بود تا بازیکنان خود را تمرین دهید، در مسابقات لیگ بیسبال شرکت کنید، آنها را تقویت کنید، اسم و قیافه آنها را شخصی سازی کنید و کفش و لوازم دیگر برای آنها خریداری کنید تا بتوانید بازیکنان خود را در لیست بهترین بازیکنان ببینید و همزمان با آن با بردن بازی های لیگ به قهرمانی برسید. در این بازی نیز همانند خیلی از بازی های دیگر با کنترل حرکت در سمت چپ صفحه و کنترل ضربه و یا پرتاب توپ در سمت راست می توانید به بازی بپردازید. گزینه های مخصوص دیگری نیز برای حرفه ای ها در بازی گنجانده شده که حتما با بازی کردن متوجه آنها خواهید شد. پس اگر یه بازی Baseball 9 علاقه مند شده اید به هیچ وجه آن را ازدست ندهید.




ادامه مطلب
دانلود Demolition Derby 3 1.0.012 - بازی ریسینگ پرطرفدار

دانلود Demolition Derby 3 1.0.012 - بازی ریسینگ پرطرفدار

 


Demolition Derby 3 – پیست مبارزه 3 بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای ماشین سواری و ریسینگ از استودیوی Beer Money Games برای اندروید است.  با نصب Demolition Derby 3 برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان، همانند نسخه پیشین یک بازی مسابقه ای فوق العاده مهیج را تجربه می کنید که در آن نه فقط با حریفان تان مسابقه می دهید، بلکه باید هر طور شده آن ها را از دور مسابقه خارج کنید! امکان مسابقه در 20 پیست مسابقه ای و چندین پیست مبارزه ای در بازی Demolition Derby 3 برای شما فراهم شده است که قادرید از میان 15 ماشین مسابقه ای خاص یکی را برگزینید و پس از ان وارد پیست مبارزات شوید ؛ مسابقه هایی که بهتر است آن را مبارزه بنامیم! امکان ارتقای بخش های مختلف ماشین ها از جمله موتور آن نیز وجود دارد تا با این کار بتوانید با قدرت بیشتری رقبا را از پیست خارج کنید! امکان سفارشی سازی ظاهر ماشین، رنگ آمیزی بدنه آن و انتخاب بخش هایی مثل رینگ چرخ ها، برف پاک کن و پلاک ماشین نیز وجود دارد تا با این کار بتوانید حسی متفاوت از بازیهای رسینگ را تجربه کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای ماشین سواری هستید بدون شک Demolition Derby 3 نظرتان را جلب میکند و ارزش امتحان کردن را دارد!




ادامه مطلب
دانلود The Labyrinth 1.7 - بازی پازل دخمه پرپیچ و خم اندروید !

دانلود The Labyrinth 1.7 - بازی پازل دخمه پرپیچ و خم اندروید !

 

The Labyrinth – دخمه پرپیچ و خم یک بازی پازل فوق العاده زیبا و سرگرم کننده از استودیوی باز سازی EivaaGames برای اندروید است که با قیمت 1.99 دلار در پلی استور منتشر شده . تمام گیم پلی بازی حول پیخ و خم ها و گوی موجود می چرخد، تنها کاری که شما می کنید این است که با دقت زیاد گوی را به مقصد برسانید، در راه رسیدن به هدف طیف گسترده ای از سوراخ ها و گودال ها وجود دارد که می بایست از ان ها به سلامت عبور کنید! کنترل گوی با شتابسنج گوشی صورت می پذیرد و با هر بار افتادن در سوراخ باید از ابتدا برای رسیدن به هدف تلاش کنید! 50 مرحله خاص و منحصر به فرد در The Labyrinth گنجانده شده است که با پیشروی در مراحل رفته رفته درجه سختی افزایش می یابد. اگر از علاقه مندان به بازیهای پازل با گیم پلی خاص و آرامش بخش اید، بدون شک The Labyrinth با طراحی و ساخت خوب نسبت به حجم ناچیز نظرتان را جلب میکند.




ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
تعداد صفحات سایت : 3 صفحه
    اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اندروید نود و آدرس android90ir.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





  • رز اسکین

  • قالب تک
cache01last1573658253